God Jul

God Jul mina fina vänner! Jag hade en jätte mysig lillejulafton med familj och släkt. paketleken var som vanligt lyckad och spännande. jag lyckades få fatt i en designstekpanna så cool, i guld. så de blir roligare att laga mat nu. min pojkvän fick ett vattenmunstycke som bytar färg om de är kallt eller varmt. Riktigt cool! idag är de julafton och vi fortsätter fira. Började morgonen med en julfrukost och tittade på Julkalendern. Har bara sett hälften av alla avsnitt med Gud vad bra den varit i år. Vi byta julklappar och jag fick. Zlatan Boken & en ny kamera av min älskling. Han är Världens bästa! Fick också presentkort av mamma & pappa på Ikea., super bra. Jag är helnöjd! Nu ska snart lillebror, hans flickvän & hundarna ge sig av, sorgligt! Men det blir nog en bra jul ändå med stora tjocka släkten. God Jul <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0