Back in school

Första dagen i skolan efter Lian. Det var inte precis någon mjukstart, men det hade jag visserligen inte räknat med heller. Jisses vilket tempo. Tenta x2 på onsdag. Vi fick vårt muntliga "case" idag som vi filade på hela eftermiddagen. Det blev riktigt bra för så kort tid, så nu är det bara att köra gärnet på onsdag. Därefter har vi vår skriftliga tenta. Woohooo I'm gonna die. But what to do? Får plugga så in i bomben imorgon. Ser fram emot onsdag och träffa klassen igen. Det var så längesedan nu, de var kul att se alla igen. Sjukt att vi redan gått en termin tillsammans och bara har tre kvar. Vad händer med tiden? Jag får ofta påminna mig själv att jag lever min dröm just nu. Jag älskar skolan och livet som det är nu. Det är viktigt att komma ihåg det under all press..
På tal om mycket annat som händer i livet. Min pojkvän har flyttat in i min lilla etta nu. Ikväll har jag försökt göra plats till honom i de få garderoberna som finns. Jag är förvånad hur väldigt bra det gått. De enda jag var missnöjd med som inte fick någon riktig bra plats var mina finaste underbaraste skor. De som jag vägrar låtas trängas längst ner i garderoben eller i någon flyttlåda med sjuttio andra par skor. Så jag hittade en egen spott till dem. Haha, vad tycks?
Daniel var inte helnöjd och vägrar mig låta ha det så i vår kommande lägenhet. Jaja, vi ska på två lägenhetsvisningar imorgon. Hoppas någon passar oss. För ska vi bo så här länge till kommer vi förmodligen klättra på väggarna bägge två. Äh, nu överdriver jag. Vi har det faktiskt väldigt mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0