På höga höjder

Härlig solig kväll som spenderats på höga höjder
·
Ikväll jag jag gått min favoritrunda
Upp längst landborgspromenaden & ner vid havet
En liten perfekt runda
när man känner för både vacker natur & fantastisk utsikt
En rikig mysrund faktiskt
Inte mycket uppdatering idag
Var lite lugnare på LIAn idag jämnfört med champagnedage igår
Imon är det fredag, vad betyder det?
Nu tror ni jag ska skriva fredagsmys
Men tyvärr, det betyder PLUGGA PLUGGA PLUGGA!
Hela helgen lång..
Men om typ mina föräldrar eller någon annan
vill bjuda på mat imorgon eller bara umgås imorgonkväll
tackar vi inte nej, haha :)

Kommentarer
Postat av: Mamma Ingela

Självklart är Ni välkomna hit hjärtat mitt <3

Hör av er när bara ;-)

2012-04-19 @ 21:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0