Love Starbucks!

Fatta hur sjukt mkt kakor det finns på hotell
Det är helt galet
Alltså i de här läget är jag super tacksam för att jag är gluten intolerant ;)
Haha annars hade jag käkat bakelser & kakor varje dag
Hur frestad jag än är så kan jag inte äta det. Det är riktigt bra!
Men ikväll var jag en riktig lyxlirare
Mot kvällskvisten blev det lite mindre & göra vilket resulterade till att jag fick få tidigare en halvtimme
OCH efter alla frestelser jag stött på dessa två veckorna kände jag ikväll att det var min tur
Jag slog till med en Caramell Frappucchino på Starbucks!
Åh, brukar dricka en sådan när jag är på semester utomlands
Kändes konstigt att dricka en i Sverige
Men mumsigt!!!!
Hallå beach 2012 här kommer inte jag!

Kommentarer
Postat av: Linda

Aaaah, såg smarrig ut :)) Får man ta & terra en dag ser jag.

Själv har jag lämnat w o till beach 2012.... Ger den en ny match till 2013... Hmmm man kanske ska lura sig själv man är glutenintollerant när det gäller go saker.... Idag har det firats "lakrisen dag" undras vad som firas i morgon... ... :))

Ha en härlig helg, kramisar

2012-04-12 @ 22:08:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0