Livet är bättre!

Idag har varit en otroligt bra dag :)
Varit på Elite 11:30-19:30
Dagen gick så fort, en del att göra och mycket varierande arbete
Var på Elite Savoy idag. Herrejisses vad grymt fint där är
Alltså verkligen megafint
Jag älskade deras mattor i korridorerna
Personalen tappade hakan
"Tycker du detta är fint?"
"Jaaaa, det ser ut som på ett slott"
Tyvärr ska de försvinna & renoveras & sättas in nya gråa mattor med Elites E på
Hallå, behåll de blå snygga kungamattorna tycker jag!
Dessutom vad som är charmigt med Savoy är att inget rum likt de andra, gammalt blandat med nytt
Hotellet är från 1860-talet. Riktigt fint!
Med mig & min boss gick också en liten söt gymnasiepraktikant
Vi var ett grymt team idag!
Var ju lite down för någon dag sedan, men bara för min äckliga mage håller på att spöka
Jag blir på så himla deprimerande humör & det går ut över allt jag gör
Men nu mår jag så himla mycket bättre & allt är kul igen
Kul :)
I'm Happy
Mys med solnedgång utanför mitt hus
Söta lillkillen som varit min teammate idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0