Frihet

·
Det här strävar jag efter
Jag vill ha frihet
Vissa dagar är mer förvirrande än andra
Jag vet att jag har stora och väldigt höga mål i livet
Jag vet också att jag kommer behöva ge upp mycket för att nå dessa
Ibland tappar jag fokus för jag vill göra så mycket annat på vägen
Men någonstan känner jag att det är okej
Jag vill hinna med så mycket i livet och tror jag kommer ångra mig om jag inte gör vissa saker
Vissa dagar snubblar jag också på en del trubbel
Jag tycker inte om att göra saker jag inte vill göra
Många skulle väl säga att det är bara att göra jobbet och bita i det sura äpplet
Att jag inte kan vara så bekväm och alltid få göra saker jag gillar
Men att göra saker jag inte mår bra av. De blir inte lika bra!
Jag blir frustrerad när jag inte får ut någon bra erfarenhet av det jag gör
Nu är jag inne i en sådan period
Jag försöker verkligen pressa mig själv till max
Ibland undrar jag om jag pressar mig själv för mycket
Är det värt att varje dag ha ont i magen & avsluta dagen med ett migränanfall
Några veckor till, sen får jag se hur allting har utvecklats?
Säker superbra. För jag är för det mesta väldigt positiv och lycklig med livet
Just idag är bara en förvirrande dag och förhoppningsvis kommer min krafter snart tillbaka
Godnatt!
·
Nu kom jag och tänka på en sak bara
Det här ordspråket
"Tala är silver, tiga är guld"
Är det verkligen så? Eller vilket är bäst?





Kommentarer
Postat av: Stikki

Kæmpa på værldens bæsta tjej! <3

2012-04-09 @ 15:32:28
Postat av: Stikki

Kæmpa på værldens bæsta tjej! <3

2012-04-09 @ 15:34:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0