Chokladprovning

Har en fantastisk kväll hos Peter Beier med en av mina bästa vänner
Det var en mycket trevlig chokladprovning
som jag rekommenderar alla chokladälskare att gå på
Kostar 299:- & får prova massa olika sorters choklad
De öppnade i Helsningborg förra året i september
Har änsålänge haft ett antal provningar med sammanlagt 120 personer, kanske några mer
Men bara en utav alla dessa personer har ätit upp allt på provningen
Jag beundrar den personen, haha. Att få ner så mycket choklad?
I alla fall, detta är verkligen något som jag rekommenderar
Finns smaker i allt från vit, ljus, mörk, champagne, lakrits, öl, marsipan, nougat och många många många fler
Bra korta beskrivningar om chokladen, avslappnad & härligt stämning & framförallt gott
Perfekt att göra med ett gäng vänner, ge bort som presentkort eller bara unna sig själv
På hemvägen fick vi dessutom både doggybag & goodiebag
Tack så hjärtligt Peter Beier Helsingborg










Kommentarer
Postat av: Ingela

Yammie...

Ser ut som det vore ngt för mammzen... :-)

2012-04-24 @ 22:32:22
Postat av: derya

Ääälskar choklad

2012-04-25 @ 11:53:57
URL: http://deryaamiin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0