Champagne today!

Haft en strålande dag på Elite idag. Herrejisses vad det värker i ben, fötter, rygg ja typ hela kroppen. Det är verkligen inte som jag vill verka bölig & kinkig. För jag tycker det är värt det. Jag har det jättebra & jobbar med helt fantastiska människor. Tanken på att jag ska känna dem om mindre än två veckor känns knepigt. Jag fäster mig så himla snabbt vid vissa människor. Kommer ha separationsångest!
Har också idag utfört ett av världens snuskigaste jobb, japp det har jag! Jag har nämligen tömt spottkoppar. Yes ni hörde rätt. Spottkoppar!!!! Som folk spottat ut champagne ur. Jag har minglat runder som värdinna hela dagen. Fyllt på glas typ hela tiden. plockat undan, diskat, ställt i ordning, burit sjukt tunga saker , flirtat med restaurangsnubbarna & dessutom gått runt & sett allmänt snygg & trevlig ut. Jobbigt? Nja mest kul faktiskt! Avslutade kvällen med champagneprovning med kollegorna. Helt okej dag idag! :) Nu har jag slängt mig i soffan hemma hos lillsis i Västra hamnen. Tänkte crasha här inatt, då jag börjar sju imorgonbitti. Så nu ska vi ha qualitytime :)
Blev ett litet konstigt inlägg nu pga. Mobilenbloggning.


Over & out!
Emms!


Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha ha.... 'Spottkopp'... Vilket slöseri, det är bättre att dricka upp ju :-)

2012-04-19 @ 07:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0